دوشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۶

خب من خل شدم به سلامتی دوباره....

اولا که یه آدم پایه پیدا شه یه قالب خیلی ساده برا بلاگر برام بسازه..اولشم بهم آفی ایمیلی چیزی بده که بگم چه کنه!

دوم اینکه زده به سرم کامنتامو یه مدت ور دارم..تنبلی میکنم هی کامنت بدم واسه بقیه..بعد دلم میسوزه که یکی میاد کگامنت میده اما من جواب نمیدم و کامنت برا خودش نمیدم...
ناگفته نمونه که خداروشاهد میگیرم همه بلاگای پینگ شده لیستم رو هر روز میخونم!!!

دیدین این ملت رو...طرف بعد از ان سال حقوقش شونصد برابر شده..مثلا هزار برابر من تازه استخدام شده میگیره..بعد یه روز حقوقش دیر میشه میگه آخه پول ندارم برم کفش بگیرم بدین حقوقارو....!

۷ نظر:

  1. to chikar be comment dari? harki dos dash behet comment mide har ki nadash nemide

    پاسخحذف
  2. hamun dige
    halet khosh nist
    :D

    پاسخحذف
  3. بدون فيلتر شكن اين كامنت دونيت باز نميشد !

    پاسخحذف
  4. اي باب ورون جونم چرا آخه؟؟ پس من چطئر بيام نظرات مهمم رو بهت ابلاغ كنم !!!
    ولي جدي اين وبلاگ خودت و هر تصميمي كه خودت بگيري محترمه ولي وقتي من نوعي برات كامنت ميزارم تو هيچ وظيفه اي نداري كه حتما بياي تو وبلاگ من و جواب پس بدي .

    پاسخحذف
  5. hala to khodet ro narahat nakon, ba comment ha o comment gozarha hartor doos dari raftar kon ;)

    پاسخحذف
  6. کامنت دونی رو بذار باشه...هر کسی دوست نداشت نمیده خوب!

    پاسخحذف
  7. dorost mishe zamune. 1 mahe dige shayadam yek sale dige vali dorost mishe!

    پاسخحذف