شنبه، آذر ۲۵، ۱۳۸۵

درک اسفل السافلین..
انقده اینو دوس دارم...هی دوس دارم بگمش!

۱۴ نظر:

  1. به نقطه‌ی خوبی رسیدی. زیاد به کارش ببر. در تدارک میل هستم. ممنون. اینترنت پرسرعتم کجا بوده؟(با لحن کاووسی در بدون شرح خوانده شود(
    به هر حال از بذل توجهتون ممنون.

    پاسخحذف
  2. سلام
    و
    لینک
    مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور
    فهرست وب ایرانی : نمایه ها

    پاسخحذف
  3. Khob begoo madar…begoo….ki be kie!
    (az tosiyehaye yek adad mohafeze kar)

    پاسخحذف
  4. manish chye? mishe lotfan begi? chon man kheili shenidam in kalame(ya jomle) ra amma manisho nemidoonam, merci.

    پاسخحذف
  5. کلا "به درک" گفتن به شدت جواب می ده

    پاسخحذف
  6. be darake asfalosafelin
    be in jomle khaili moheme
    naghshe kilidi dare
    :d

    پاسخحذف
  7. asabani hasti... ye kam aroom bash. dige nemigish

    پاسخحذف
  8. من دوست دارم بگم: همین که هست

    پاسخحذف
  9. che bamaze!man doos daram begaaam...eyval!

    پاسخحذف
  10. کسی جلوتو گرفته که نگی؟

    پاسخحذف
  11. دقيقاً. من هم همين نظر رو دارم.

    پاسخحذف
  12. hichki darkam nakard ama hame be darak vaselam kardan :D

    پاسخحذف
  13. من بلت نیستم هر وخ میخوام بگم میگم افسل الفاسلین :دی :دی :دی

    پاسخحذف
  14. akhe ye mafhom ajibi dare.....
    linket ro gozashtam!

    پاسخحذف