دوشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۶

به دعوت دوست خیلی گلم جناب وقایع نگاری میخوام با تاخیر از تاثیرگذارترین ها بنویسم...
مسلما مادرم، پدرم، برادرم، عمه هایم، عمویی که وصفش رو شنیدید، مامان بزرگ و بابابزرگ همه و همه تاثیر داشتن..

تقریبا پنجم دبستان بودم..از طریق اریک با یه پسری آشنا شدم..اون فک کنم یه سال از من بزرگتر بود..خوشگل بود..ناز و دوس داشتنی..
یه روز که کنار هم نشسته بودیم..رفت ساندویچ خرید و اومد و با ظلومیت و عشق خاصی بهم تعارف کرد..این حرکتش هنوز جلوی چشمامه..
بعد از یه مدت دیگه رابطه مون کم شد تا الآن که اصلا سلام هم نمیگیم..همچنان خوشگل و نازه..قد بلندی داره و خوش تیپه..تو بیلیارد هم رقیب نداره!

معلم زبانم تو موسسه کیش..خانومی بود با موهای بور و اکسنت فوق العاده آمریکایی..عاشقش بودم به معنای کلمه..بهم گفت برو دوباره مصاحبه کن و وقتی رفتم 6 ترم بالاتر نشستم..بعد از یک سال دوبار سر کلاسش بودم، وقتی سلام کرد دست چپشو نشون داد و گفت ازدواج کردم...خیلی دوستش دارم!

یه اتفاق تاثیر گذار: دوم دبیرستان که بودم..من و دوستم رو به جرم همجنس بازی بردن دفتر مدرسه و زنگ زدن به مادرهامون..من اون موقع اصلا نمیدونستم همجنس بازی چیه..مامانم تا یک هفته بهم شک داشت!!

این دیوید بی عاطفه هم تاثیر زیادی داشته تو زندگی من!!

همین دیگه..همه به نوعی تاثیر داشتن..یادم نمیاد شخص یا چیز خاصی رو!

۱۱ نظر:

  1. hala tasire on sandwich chi bod ???

    پاسخحذف
  2. manam soale --- ro dashtam:D

    پاسخحذف
  3. wow! che hayajan angiz!

    پاسخحذف
  4. salam.
    to ham sharo sheytoni bodi vase khodet ha .

    اومدم خبرتون کنم بگم که آپ کردم

    پاسخحذف
  5. salam.
    to ham shar o sheytoni bodi vase khodet ha.

    اومدم خبرتون کنم بگم که آپ کردم

    پاسخحذف
  6. Veroneeque
    Since Panjome Dabestan
    + ورون اینقده آپای باحال نکن. من درس دارم خیر سرم . از درس میفتم
    + الان تاثیر اون ساندویجه اینه که به هم سلام هم نمیکنین
    میگم اگه بچه هنوز مث اون موقعاش خر باشه کیس خوبیه ها !!!

    پاسخحذف
  7. fek nemikardam dige sherkat koni!

    پاسخحذف
  8. خواجه عبدالله نبودي؟

    پاسخحذف
  9. 4 ---: khob doosesh dashtam dige!!!

    4 Sani: R.K be javabe commente ghabli:D

    4 Ailar: are joon to!!

    4 Masoud: lotf kon linketam bezar...hanoozam sheytoon o sharram!

    4 Hard: ey jaaaaaan, che konam yani manam ta 13om up nakonam?! emtehanaye khodam akhe hamin yeshanbe tamoom mishe akhe:D
    badesham asan sandwicharo nakhordam:)) amma tasiresh bahal bood:D

    4 Ethan: bebakhshid azizam, dir sod sharmande!

    4 Savijhe: yani chi? rabtesh chi bood?!

    پاسخحذف
  10. salam man ba isp e khodam nemitoonam barat comment bezaram ba blogger moshkel dare

    پاسخحذف
  11. oon ghesmate dovvome dabirestan kheili bahal bood:D

    پاسخحذف